Olvasom, hogy nemsokára Heidi Klum ruháit is lehet majd vásárolni a Lidl-ben, elsőre persze jót nevettem ezen, aztán végül rájöttem, hogy ez egy zseniális ötlet.
Mi szoktunk járni a Lidl-be, bizonyos termékei teljesen jók, legalábbis itt Olaszországban, kifejezetten bírom a tematikus heteket, amikor francia, angol, spanyol, mexikói cuccokat árulnak. Meg van egy olcsó, fehér, habzóboruk amit nem tudunk megunni, főleg a mostani 40 fokban.
Jó, ruhát még soha nem vettem és nem is fogok. Vagyis ezek után, ki tudja?
Nyilván nem véletlen, hogy a német szupermarket lánc a német modellt vagy inkább üzletasszonyt választotta, a 44 éves, 4 gyerekes Heidi Klum nem igazán tétlenkedik.
Az együttmködés keretében elindul a Lidl divathét is - egyelőre ez még eléggé viccesen hangzik - , ezen időszakban lehet majd Klum kollekcióját vásárolni.
„Heidi tökéletes inspirációs forrást jelent. Otthonosan mozog a divatvilág nagyvárosaiban, energiát és életörömet sugároz, emellett megmaradt természetesnek. Heidi a megfelelő ember a Lidl és vásárlóink számára!” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. „Nagyon örülünk, hogy a „Lidl divathét” keretében elsőként mutathatjuk be Heidi kollekcióját.”
Tudom, milyen nehéz jó és eladható PR rizsát kitalálni (jó pár évig gyakoroltam), lásd ezt az idézetet, úgyhogy inkább annyit mondanék, ha engem kérdeznének, hogy "Bízunk benne, hogy Heidi Klum nevére még többen jönnek be hozzánk, még több pénzt fognak nálunk elkölteni, és aztán elégedetten távoznak.", mert ugye nyilvánvaló, hogy erről van szó, meg arról, hogy a Lidl szeretné magát feljebb pozícionálni, mert már nem akar "az az olcsó bolt" lenni.
És igen, mi is vettünk homárt karácsonykor a Lidl-ben.